Ben 8+3’tüm kese de haftasına uyumluydu, yolk kesesi dahi vardı ama bebek yoktu mecbur kürtaj oldum. Ama sizin belki geç döllenmedir yine 8. Haftaya kadar bekleyin derim eğer kese gelişmeye devam ederse. Ama gelişmez 6. Haftada kalırsa o zaman mecbur oluyor.. Allah sağlıklı gebelikler nasip etsin hepimize