Bana cagri gulumser diye bi tane prof dedi. Perinatoloji uzmani, iste ilk gebeligimde enfeksiyon kapti dikislerim ama benim acil serklaj oldugu icinde olabilir. Ikinci de dedi 25 mm altina duserse oyle dikis atilir dedi, bilmiyorum kadin dogum doktorlari da direk dikis diyolar 14. Haftada.. Bana erken haftalarda progesteron kullan ve dinlen dedi, ikinci de oyle yapmayi dusunuyorum. Sen su an hamilemisin ?
ilknurtonga