Kbraengz canım onu doktorunla konuş içeriyi o görecek. Bak benim rahim ağzı uzunluğum Şuanda 3 ,ben evin içinde hareket ediyorum. Temizlik filan yapmıyorum. Burda bir arkadaş daha var rahim ağzı 2.8 ama okula gidiyor normal hayatına devam ediyor.
Benim fikrim ise; Yürüyüş yapmanı tavsiye etmem. Bebek bir süre sonra kendi ağırlığı ile baskı yaparak doğumuna sebep olabiliyor.
Uzun süren yolculuğa çıkma. Allah korusun rahim ağzı açılırsa dikişler yırtılarak açılacak ve rahim ağzı yetmezliğin bir sonraki gebelikte artabilir. Daha da kısalabilir yani.
(İkiz olsa katı bir istirahat yap derim.)
Katı bir istirahat değil ama işe gidiyorsan heyet raporu al. Çünkü yattığın zaman rahim ağzındaki baskı azalıyor, uzunluğunu koruyor.