sue92 Trendyoldan nenny baby yazınca çıkan takımlardan aldı bana kayınvalidem. Geldi de takım. Kaliteli, güzel, beğendim. Parçaları da kullanışlı ve desenleri sade👍🏻
Gmz_ Gngr_33 E bebekten aldim 10′lu hastane cikisi 80 liraya.Acikcasi bende fazla para verme taraftari degilim cunku o kadar hizli buyuyorlar ki kiyafetleri hic yipranmiyor
Badebebek Gngr_33 açıkcası isim baskılı olanlar bana çok kalite açısından güven vermiyor. İlla isimli alacaksan pamuk üzerine nakış yaptırmanızı tavsiye ederim
KubosM Gngr_33 Ben isimli olsun hatırası kalsım diye 10lu hastane çıkışını instagramdan sennakısevine 200 liraya yaptırdım. Kumaşı pamuklu üzerine nakış işlediler gayette memnun kaldım canım :)