mavilibisey Gul6161 şöyle ki, testlerimi devlette yaptırıyorum masraflı olmasın diye. Zaten pandemi var, zor randevu bulunuyor devlette. Arada özele kontrole de gidiyorum. 17 haftalığım bu arada.
Sedaca Aryaliya bır arastırın sendıka ındırımını nasıl oluyor dıye ben öğretmen ındırımınden yararlanıyorum 168 tl ödüyorum muayne ucretı
Yeni_hamis Sedaca bizde sendikadan faydalaniyoruz esim ogretmn fakat her gidisimzde 210 oduyoruz nasil oluyor yildizli medikal
Gul6161 Sedaca olsun canım 🙂 Valla ben hiç bilmiyorum ya istanbulda felan var o hastane sanıyorum ben
Sedaca Gul6161 benım ıkıncı dogumum olacak aynı doktoru tercıh ettım ama gercekten cok yuksek ücretleri 🙈 ben 3 sene once 70 ıle baslamıstım 140 ıle doguma gıtmıstım dusunun gelen zammı.
Gul6161 Elif-61 o yolun bitmiş valla 🙂 Sağlıkla al kucağına yavrunu inşallah kaç haftalıklen öğrendin cinsiyetini
Zeynoveannesi Gul6161 canım bende meydanda özel Bi klinik var Dr Ayhan şahinler. Ona gidiyorum çok çok ilgili bir doktor 20dakkadan az bakmıyor ultrasonda incik cincik herşeyi inceliyor tek tek. Çok çok memnunum 5haftslıktan beri ona gidiyorum şuan 16haftalığım. Cinsiyeti de 12haftada söyledi. Muayenesi biraz pahalı sadece. Bütün hastanelerle anlaşmalı imperial 7m medikalpark hangini istiyorsan orada doğum yaptırıyor🥰
Dytbsr Aslında parasından çok fiyatın bu kadar çok artmasına ve bunu övünür gibi söylemelerine takıldım. Yinede epidural normal doğuma 4 bin vermek normal mi bilmiyorum sağlıkla gelsin bebişlerimiz🤲🏻
Zeynoveannesi Gul6161 200 lira veriyoruz ama aylık. 10-15 gün sonra tekrar çağırırsa kontrol olarak geçiyor para vermiyorsun. Ayda bir 200tl.ama 30 yıllık doktor baya tecrübesini hissettiriyor 😊