Gul6161
imperial Dilek Aydın Erdoğan doktorum çok memnunum. Çok ilgili tatlı bir kadın.
Fakat hastane tam bir ticarethane. doğumum ocak ayında gerçekleşecek nasipse, ödemeyi yapıp kafamız rahat olsun istedik kabul etmediler ocak ayında yeni tarife gelecekmiş ona tabi olacakmışız. (2500 den 4 bine çıkacakmış) Bu nedenle fiyatı bu kadar çok arttırmayan başka bir hastane arayışına başladık.