Elifkcr kulaklarımda ben de aynı sorunu yaşıyorum nabız çok arttığında kardiyolojiye gittim holter cihazi taktılar 1 günlüğüne ve ultrasonla kalbe baktılar fiziksel bisey yok hamilelikten dedi bi ilaç verdi hamilelere de veriyoruz çok olunca kullan dedi .çünkü kalp atışım cok olunca tansiyon da düşüyor bayılma noktasına geliyorum