939393 benm değerlerim normal çıktı. Kalp doktoru da bir şey demedi yani sıkıntı yokmuş. Acaba bebek büyüdüğü için mi? Ama resmen kalp atışımı nabzımı kulağımda hissediyorum bir ses gibi. Nabzımda çok yüksek değilmiş normalmiş. Anksiyete geçmişim var . Doğum korkumda çok fazlaydı. Acaba bu durum mu tetikledi