Hducjsks Bende 6+3 3 gun once ogrendim cok heyecanliyim bi an önce cinsiyetini ogrenmek istiyorum tabi ki en onemliside Rabbim hepimizin bebeğimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin🤲
Eminecengilukuslu Purpura26 kesinlikle size katılıyorum eğer doktorumuza güvenirsek sıkıntı olacağını sanmıyorum sonuçta onlarda bebekler düşsün istemezler
dmrlesra Merhaba ben pazartesi sağlık ocağına kan tahlili verdim beta 6531 çıktı.Son adet tarihine göre de 6 haftalık hamileyim.Bende henüz kadın doğuma gözükmedim 7.hafta da duyulur kalp atışı diye doğru mu yapıyorum acaba 🤔
Snnraltnn Nurgul1 beta hcg 3.492 yken hamile olduğumu öğrendim 4 haftalıktı ve keseyi görmüştü doktor.. 7. Haftasında ise kalp atışını dinlemiştik🥰
Basakgul Nurgul1 5+3 de gittim kese göründü ama Bebek görünmedi.cuma günü gideceğim umarım görünür :) ben de çok merak ediyorum