Basak0503 Purpura26 o gittiğim de 4 haftalıktı tam görünmeyebilir. Alttanda bakmayalım dedi. Zaten bakalım deseydi ben istemezdim haftaya cuma gel net olarak görelim dedi.
Purpura26 Basak0503 O gittiğinde mi değerin 1300lerdeydi daha mı düşüktü? Bence cumaya kadar bekle daha erkem gitsen kalp atışı için tekrar çağırcak çünkü. Devamlı hastaneye gitmek zorun da kalma. Benim hesaplarıöa göre salo gününe kadar hcg değerim 3000lerde olcak. İnşallah gözükür
Basak0503 Nurgul1 hadi inşallah cuma günü buraya yaz bakalım merak ettim. İnşallah herseyimiz yolundadır
Belgiiin Nurgul1 tebrikleri sımdıden, bizde 6+0 olacağız yarın ınsallah. Benim kendı doktorum 8 haftada randevu verdı ozaman bebek gelısmıs oluyor dedı, daha net hersey gözükür dıye.
Nurgul1 Belgiiin teşekkür ederim ben daha hiç doktora gitmedim acilde öğrendim doktora gitmek için adet günümün geçmesini bekliyorum cuma günü de 6.hafta da olmuş oluyorum umarım herşey yolunda olur hepimiz için
Purpura26 Nurgul1 Acile gidip de verebiliyorsun. Ben özel hastanenin acile gidiyorum. Gebelik öğrenmek için kan vermek istiyorum diyorum. Ama aile hekiminde de yaptıra bilirsim sabahdan gidip.
Basak0503 Purpura26 ya senin ağzını yerim ya ne güzel şeyler söylüyorsun😍 çook istiyorum ama nasip carsamba 1382 idi 3 gün arayla bugün 5182 olmuş keşke çoğul olsa keşke ah ah 🙏🙏
T_nisaa Purpura26 çok yanlış bu dediğiniz o zaman gebelik boyunca ilişkiyede girmemeniz lazım Avrupa’da yaşıyorum 15. Haftaya kadar alttan bakıyorlar acı yada herhangi bişey yok daha ney görebilmek için neden korkutuğunuzu anlayamadım 🤷🏻♀️
Purpura26 T_nisaa Siz okuduğunuzu tam olarak anlayamamış olabilir misiniz acaba? Yanlış ne dedim ben tam olarak?
mrvshn1 idiloska bitkisel ilaçlar var hamilelikte bulantılar için canım istersen doktorunla bir görüş çok kötüysen belki önerebilir.
Nurgul1 Basak0503 burada 1 tane devlet hastanesi var oranın acilide pandemi diye bakmıyor, aile hekimine gidip pazartesi kan vereyim yükseldi mi acaba bende çok merak ediyorum ilk yaptırdığım da 5.0 Dı çünkü
Basak0503 Nurgul1 bizim burda da tek devlet hastanesi var ama mecbur gidiyorum. Pandemi hastası da gelebiliyormuş ama onları dışarı çadıra alıyorlar. Sen sağlık ocagına git bakalım. Artması lazım inşallah artmıştır