EsraKaramuk Sultan_Kocyigit03 Bugun oldum çatı muayenesi. Çok korkarak gittim. Çevremde herkesin kötü yorumları sayesinde. Ama asla korkulcak bişey değil. Sakin ol strese girme gerçekten zor bi muayene değil. 😊
Ninam EsraKaramuk ne güzel bir mesaj yazmışsın öyle içimi rahatlattın vallahi birde nişan ne onu öğrenemedim bir bilgin var mı canım
Busra0710 Sultan_Kocyigit03 canım yanlış anlama ama hani eşinle ilk ilişkiyi hatırla, hani bi anlık bişey yani. O daha ilerisine götürüyor parmağını sadece
Busra0710 Cansucasalin benim ilk doğumumda yapıldı ama adını bilmiyordum inanın. Bazı şeyleri doktorlar demeden etmeden yapıyor, bilgisiz kalıyoruz.
EsraKaramuk Ninam Henüz onu bende yaşamadım. 38. Haftaya girdik yeni. Bakalım bekliyoruz 😊 Ama sümüksü kanlı biseymis sanırım. Ne mutlu içinizi rahatlatabildiysem 😊🙏
Ninam Ninam Ninam çok güzel pozitif bir mesajdı bende 21 haftadayım da bazı şeyler ilk olunca çok heyecan oluyor
Hayalim_s Cansucasalin ben 27 haftamda haraket etmediği için gittim alttan 4 parmağıyla muayene etti canımı çok yaktı sonra korktum erken doğuma sebeb olur diye
01gamze01 Sultan_Kocyigit03 bugün oldum. Hiç abartılacak bişe değilmiş. 10 saniye falan sürüyor 2 parmağına jel sürüp bakıyor.hafif itekliyor. Derin nefes alıp verin ve kendinizi hiç kasmayın. Saniyelik işlem.
Zafsim0801 Cansucasalin ben asla istemıyorum 😭nasıl bunu atlatırım doktorumla konuşucaaam sezeryan istıyorum catiii muayenesi olmak istemıyorum diye elbettte bir aksaklık olmazsa ins mecbur kalmam mümkün mudur bu ? 19haftalıgımmmm ne saman konusummm