Gamze9435 Cansucasalin vala ben 2dir cati muaynesi oldum ne gelen var ne giden 39+1 ama halen bisi yok
kubra2608 Cansucasalin tetikleyen olmuş,ama ben oldum leke bile gelmedi benden tetiklemeyecek sanırım benimkini 😔
kubra2608 Cansucasalin seninkini tetiklemez inşallah canım korkma zamanında kucağına alırsın inşallah 🤲🏻
Tiniminiannee İlk çatı muayenesinden sonra hiçbişey olmadı ama sonra açılma var mı diye bakmak için muayene tetikledi nişanım geldi ama biraz oraları zorladı doktor bilerek tetiklemek için o yüzden .
Sultan_Kocyigit03 Peki çatı muayenesi nasıl oluyor bende çok korkuyorum 😖 kimisi bütün eliyle bakıp muayene ediyor dedi korktum açıkçası anlatırmısınız lütfen
EsraKaramuk Sultan_Kocyigit03 Bugun oldum çatı muayenesi. Çok korkarak gittim. Çevremde herkesin kötü yorumları sayesinde. Ama asla korkulcak bişey değil. Sakin ol strese girme gerçekten zor bi muayene değil. 😊
01gamze01 Sultan_Kocyigit03 bugün oldum. Hiç abartılacak bişe değilmiş. 10 saniye falan sürüyor 2 parmağına jel sürüp bakıyor.hafif itekliyor. Derin nefes alıp verin ve kendinizi hiç kasmayın. Saniyelik işlem.
Busra0710 Cansucasalin benim ilk doğumumda yapıldı ama adını bilmiyordum inanın. Bazı şeyleri doktorlar demeden etmeden yapıyor, bilgisiz kalıyoruz.
Cansucasalin Aycan1998kan ben 35+4 gebeyim suyumda azalma var diye yaptı doktor yani doğum için degıl
Cansucasalin Aycan1998kan ben 35+4 gebeyim suyumda azalma var diye yaptı doktor yani doğum için degıl