Annem1 Cansuuu34 badem çağlası mı kayısı çağlası mı? Bende aş ermiştim. Bulamadık hiç biryerde. Badem çağlası vardı kayısı çağlası yoktu. En sonunda annemler köyden kargo ile gönderdi
Ummudogan annelinkoo ben ekşi olan oluyor ya onu, gecen aldim ama tatli cikti 😒 en azindan yedim dedim artik