Zeynep_cekim HappyMom iphone kullanıyorum ilk girerken bi reklam , foruma girerken bi reklam sayfanın altında zaten devamlı duruyor
denizinannesi_ HappyMom eevt hala devam forum bölümünde çıkıyor ıphone 11 cihaz kullanıyorum HappyMom
Hilalliland @HappyMom HappyMom Her girdiğimde muhakkak reklam çıkıyor oyun reklamı genelde telefonum iPhone 11
kader_akgun İlk girişte saniye basi 2 kere reklam çıkıyor 2 dk geçmeden bir daha reklam geliyor bu nedir ya general Mobile gm 9 pro kullanıyorum Trendyol bitti şimdi yariciplak bir adamin olduğu spor reklamı çıkıyor çözüm bulun