haziranin25i HappyMom Merhabalar, ne zaman kapattınız ben hala ara ara reklam alıyorum. Kullandığım cihaz Huawei P30 lite
SemaKctrk HappyMom iPhone kullanıcısıyım. İlk açılışta ve forum bölümüne tıkladığımda hala devam ediyor
Sevillayy HappyMom bende hala reklam çıkıyo uygulamayı ilk açtığımda çıkıyor bide bazen forum da gezerken açılıyo ama hep aynı hiç şaşmaz ilk açıldığında reklam çıkıyor
adm Reklam cıkacak tabi ki :) çözdüğümüz sorun forum da üst üste bir dakika içerisinde birden fazla reklam çıkmasıydı.
kader_akgun adm bende öyle oluyor ya bebeğin gelişimini okumadan 1 okuyup anneye geçince 2 hemen ardı ardına reklam çıkıyor 2 dk bile olmuyor
Urazakininannesi Az önce forma girmeye çalışırken Candy Crush reklamı yüzünden bebeğim uyandı mesela 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
-mercimek- HappyMom candy crush reklamları bitmediği gibi siteden de atıyor. Iphone kullanıyorum. Üç kez uygulamaya girebilmek için diğer arkaplan sayfalarını da kapatmak zorunda kaldım
SeymaK HappyMom videolu reklam hiç cıkmadı henüz iphone kullanıyorum cıkarsa ekran görüntüsü iletirim teşekkürler
MSBebek HappyMom Trendyol reklamı devamlı geliyo bebek ve anne bilgilerini okurken direk anasayfa oluyo sanırım bebekten anneye geçiyorum geliyo açar açmaz direk geliyo bideee Xioami kullanıyorum
Umksanbe HappyMom şuan oluyor mu farketmedim ama bendede sürekli azar reklamı dan diye karşımda ve iPhone 11 kullanıyorum
Eliftozak HappyMom her uygulamaya girdiğimde karşıma çıkan reklamlardan sıkıldım artık başka uygulama bakıyorum her tıkladığım yerde reklam izlemek zorunda değilim