2pasaannesi İphone kullanıyorum bende çok nadir reklam çıkıyor. Videolu reklamlar bu zamana kadar hiç çıkmadı ama sürekli birşeyler yanlış gitti sayfayı yenileyin diyor.
Ezgim26 2pasaannesi Sanırsam kullandığımız telefonla alakası yok benim telefon da İphone ama reklam da var yavaşlama da opps bir şeyler yanlış gitti de …🙈
Annemelekanne Buca gerçekten de öyle ya günde kaç defa giriyordum artık insanın giresi gelmiyor. YouTube gibi olmuş. Orda bişey izlenmez buradan bişey bakılmaz.
Susaminannesiii Annemelekanne youtube da izleyeceginiz seyi sürükleyip sona alın.sanki hepsini izlemiş gibi olur ya. Yani son saniyeye sürükleyin. Sonra tekrar vaslatın sıfır reklam😊
2pasaannesi Ezgim26 ben çok nadir reklam görüyorum öyle yavaşlama falanda yok. Şöyle bir sıkıntı var ama forumda aşağıya doğru indikçe aynı konuları görüyorum sadece sürekli başa sarıyormuş gibi hep aynı başlıklar. Bir okuduğumu da bir daha bulamıyorum
NaimeYilmaz Ugurbocegi9876 Veralila 28umran52 HafsaRumeysa Tugcegkn Ebuga Deniz-naz eomeoni Semazrl Alara95 Alara95 Wenegra tazeanne00-46 emrahedaeslemfamily Semra1121 Eylul_melek brgl89 humeyraogretmen elisas-mom Gzdehnm Meneksekara Baobap İos-Android hangisini kullanıyorsunuz?
MiranEfeninannesi İos kullanıyorum ilk girişte çıkıyor birde tüm sayfaların altında sabit olarak occasion ayakkabı reklamı var sabitlenmiş şekilde
Gzdehnm HappyMom evet reklamlar devam ediyor ve sürekli uyarı çıkıyor bir şeyler yanlış gitti tekrar deneyin diyor
19melegim- HappyMom 11 haftalik hamileyim ozman kadar kullanıyorum bana hiç reklam geldiğini görmedim 🤷♀️