m060918 bendede pko vardı ve yumurtayı tembelliği de vardi klomen çatlatma iğnesi kullandım (doktor kontrolünde) kaç kere ama olmayınca olmuyor sonrasında rahim filmi çektirdim yine olmadı tekrar klomen denedik bir tane yumurta oluşmuş dedi catlamismi diye gidip baktığımızda 2 yumurtan var ve çatlamamis dedi o ay adetin üstüne görerek hamile kaldım fakat boş gebelikten kürtaj oldum çok yıprattı sonra hiç doktora kontrole bile gitmeden 3 ay sonra kendiliğinden oldu şuan kendime o kadar çok kızıyorum ki yiprattigim vücudumu yordugum için diyceksinizki hamile kaldin demesi kolay çok çabalar sarfettim ve her seferinde negatif gördüm ama ne yaparsak yapalım Allah’ım ne zaman isterse alnımıza ne zaman yazdıysa o zaman oluyor sadece kendimizi gercekten sakin bırakmak ve çocuk istiyorum olcakmi ilişki sonrası ayaklarımı kaldiriyjm şuydu buydu derken olmayınca olmuyor işte hiç dikkat etmedim ve ramazan ayıydı mecburen ilişki sonrası abdest almak için hemen duş alıyordum ve o ay oldu şükürler olsun. Rabbim sana ve isteyen herkese en hayırlısı ve sağlıklısiyla nasip etsin inşallah bizlerede hayırlısı ve sağlıklısiyla kucağımıza almayı nasip etsin. Biraz kendini rahat bırak düşünmemeye çalış alnına yazildiysa er yada geç seni bulacaktır kimsenin dedigjnede kulak asma kimsenin ağzı torba değilki buzesin rabbim hakkında hayırlısını versin dualarım seninle 🌸🤗