Purpura26 insallh bizide bu ya kısmet olur cnm bende geçen ay falan 8 tane gebelik ktesti yaptım ama her yaptigimda umutlarım bir bir yıkıldı bu ay olmayacak diye bu işe çıktım eşimle birlikte oldum ama çocuk için değil normal seks gibi düşünerek girdim yarım saat falan anca yatmisimdir ilişki sonrası tlfnu elime aldım oynadım müzik dinledim kafami dagittim şuan 10 gün var aklıma gleiyo ama kafamı dagitiyorum sürekli bu ayda olmayacak biliyorum ama işte yinede dua ediyorum oda şöyle kı rabbim banada tüm isteyip bekleyenlere de hayırlı haber almayı nasip eder inşallah 🤲