CemreBacak Yenibebekyeniheyecan bnm oglumda 34 de dgdu ciger enfksyonu sarlk vs vs dedlr 21 gun kldi canm insAllh seninki tez zamnda solunumunu norml yprda hmn ckarrlr❣
Yenibebekyeniheyecan 62fatma ben öptüm dokundum gittim gördüm az öncede inşAllah sag salim kavuşuruz cnm cümlemiz evt çok zor ama iyi olsunda küvezde olsun diyor insan buda bi sınav şükür etmemiz yeterli
Gayeninannesiyesim Yenibebekyeniheyecan Arkadaşım 33+4 de doğum yaptı 2115 Gr 43 cm doğdu 20 gün kuvezde kaldı solunum sıkıntısı ve emme refleksi gelişmediği için 20 gün sonra çıktı
Yenibebekyeniheyecan Gayeninannesiyesim çok şükür gittim gördüm solunum sıkıntısı yok emme refleksi sadece beklenicek
busra_krts7 Yenibebekyeniheyecan Bende de aynı sıkıntı oldu canım hatta ben 26 haftalığım öyle oldu. Banada doktorum Progestan ilacı verdi 1 hafta onu içtim. senin doktorun sana neler yapmanı söyledi peki başka
Yenibebekyeniheyecan busra_krts7 haftada 1 gun proluton iğne oldum cnm bide kasilmalarım vardi 4 saatte bir nidicard kullandım progestan 100 mg 2 hap sabah aksam ağızdan aldım vajinal bana iyi gelmedi Allah yardımcın olsun inşAllah zamanında bebeğine kavuşursun
Yenibebekyeniheyecan busra_krts7 yat cnm yat hiç kalkma en azından hedef koy kendine ve inan inanınca oluyor
Beyzaemir Yenibebekyeniheyecan Yenibebekyeniheyecan kısa bir sğre durur bende şuan hasyanedeyim 32 haftalığımm rahme baskı yapıyır bebek sancı çıkıyor nts de korkuyorum doğum olmasından. Ne kanama ne su geldi
Guni1- 29+5 teyim su gelmesi sebebiyle hastanedeyim şuan ve tek duam 34 haftayı bulabilmek. 1 ay hastane sürecim var 🙄 umudum çok büyük şurda bekleyip benden büyük haftalar ne yaşamış okuyayım…
Yenibebekyeniheyecan Guni1- canım burda hastanede küvezde 25 haftalik bebek bile var bu gun sabah doktor sakin olmam için gösterdi bana inşAllah zamanında kavuşursun cnm bebeğine bende hastanedeyim Allah izin verirse yarın taburcu olucam ama bebegim küvezde burda kalicak
Guni1- Yenibebekyeniheyecan en yakın arkadaşım 23 haftalık doğurdu en büyük tesellim o şimdi 1buçuk yaşında… Yiğenim 32 haftalık doğdu şimdi 10 yaşında.. Var etrafımda ama kendine olunca insan şaşıp kalıyor işte.. İnşallah sizde sağ salim kavuşursunuz yavrunuza… Allahım kimseyi evladıyla sınamasın