Yenibebekyeniheyecan Lütfen bilgisi olan yazsin suyum geldi açilmam oldu acil sezeryan alındım bebeğimin kilosu 2000 kilo küveze alındı ne kadar kalır nasıl bi gidiş olucak bundan sonra
2463nry Yenibebekyeniheyecan benimde riskim var şuan 32 benimde bekleyim bende burda. Allah sağlıkla kucağına almayı buyutmeyi nasip etsin canm
Papi Yenibebekyeniheyecan canım Rabbim en kısa zaman da sağ salim yavrunu kucağına alıp sıcacık evine gelmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bir fikrim yok ama gönderin üstte kalsın diye yazıyorum
Beker Yenibebekyeniheyecan canım sadece kilodan dolayı mı küveze alındı yoksa solunum sıkıntısı mı vardı canım eğer sadece kilodansa ve emme refleksi gelişmişse 1 haftadan fazla tutmazlar diye düşünüyorum.
Yldz3 Yenibebekyeniheyecan Allahım yardımcınız olsun canım Rabbim bebeğini sana bağışlasın inşAllah solunum sıkıntısı var mı ?
Yenibebekyeniheyecan 2463nry çok çok tşk ederim bnm 28 haftadan neredeyse doğum başlamıştı doktorumu çok iyi dinledim ne dediyse bire bir yaptım 5 hafta öyle çok şükür bekletti bi de tabiki doktorumun yaptığı tedavi sonucu iyi geldi
busra_krts7 Yenibebekyeniheyecan Bende de aynı sıkıntı oldu canım hatta ben 26 haftalığım öyle oldu. Banada doktorum Progestan ilacı verdi 1 hafta onu içtim. senin doktorun sana neler yapmanı söyledi peki başka
Yenibebekyeniheyecan Beker solunum yok bu gece deneme için almışlar emme refleksi zayıf ve haftasi küçük pazartesi tam bilgi vericeklermiş
Yenibebekyeniheyecan Yldz3 ciğer açıcı yapıldı ama yine az bişey varmış öyle söylediler şuan bekliyorum bi hbr
Duru999 Yenibebekyeniheyecan bi bilgim yok. bende burda bekliyim. Allahin izniyle sag salim evinize donersiniz🤲
Zsnbr Chonsan hadi ya 🤦🏻♀️ 35 te de küvese alıyorlar öyle mi 😞kac kiloydu ciğer geliştirici yapmadılar mı
Zsnbr Chonsan ondan olabilir o zaman belki onu yapmış olsaydılar alınmazdı. Peki bsy demiyorlar mı ? Kilosu nasıldı
[silindi] Yenibebekyeniheyecan kilosu harika 2 hafta kadar kalıp çıkar hiç hiç kafana takma herşey çok güzel olacak inan şu an emme reflexi kazanmasını bekleyecekler muhtemelen solunumu nasıl
Chonsan Zsnbr solunumu düzeldi de şimdi sütün miktarını arttırıyorlar kusmaz ise ağzıdan beslicekler emme reflekside gelişmiş ise vericekler inşallah
62fatma Yenibebekyeniheyecan bende 35 haftalık iken suyumun gelmesi sebebi ile sezeryan ile doğum yaptım çok canım yanıyor kuvezde bebek 2400 grm bir hafta 10 gün kalır demiş doktor hiç dokunmadım hiç görmedim
Yenibebekyeniheyecan 62fatma ben öptüm dokundum gittim gördüm az öncede inşAllah sag salim kavuşuruz cnm cümlemiz evt çok zor ama iyi olsunda küvezde olsun diyor insan buda bi sınav şükür etmemiz yeterli