hulya_1919 Bir_Prenses_Annesi valla ben yetmez diye 5 tane aldım ama korktum şimdi herkes çabuk büyüyor diyor gerisini 3 ay aldım ama 3 aylar bile küçük geliyor gözüme😊 6 tane tulum aldım tulumların hepsini 3 aylık aldım fazlamı acaba 6 aydamı alsammı
Bir_Prenses_Annesi hulya_1919 Bebeqin kilosuyla da alakalı benim kuzenimin bebeqi 1 bucuk aylık ama şuan 3 aylık qiyiyo bence duruma qöre almak daha mantıklı bende biraz fazla almısım ama coqunu qiyemez diolar 😂
hulya_1919 Bir_Prenses_Annesi o zaman ben artık almiyim elimdekiler ilk etapta yeter diye düşünüyorum baktım olmamaya başladı büyük alırım ☺️
Bir_Prenses_Annesi hulya_1919 Bizde besik adeti war ben birazda ondan dolayı çok alamadım ama hastaneden çıkınca bakarsınız bebeqinize qöre alırsınız hemde hevesiniz kalmamıs olur alıp qiydiremezseniz içinizde kalır 🌸
SeymaK Itssoelif öyle mi ben yurt dışı sitesi diye bildiğimden ürün tesliminde vergi ödemesi vardır diyodum bi de ürünler de uygun olunca
hulya_1919 Bir_Prenses_Annesi evet çok zevkli ama ya ona bişeyler almak bir an önce gelsin istiyorum ☺️
Bir_Prenses_Annesi hulya_1919 Aynen çok zevkli biz 8 aylık olduk bana die alıswerise cıkıp ona alıp dönüyoruz esim biraz isyanlarda hep kendimi bahane ediorum ona alıorum benim eksiklerim hic tamamlanmıo malesef ki 😂😂
Itssoelif Türkiye’ye geldi amazon da, mesela gittigidiyor’la trendyol da yurtdışı merkezli siteler aslında. Çok indirim olmadıkça bu üçünden alışveriş yapmıyorum, ülkenin siteleri olan hepsiburada, epttavm, n11 kazansın diye onları tercih etmeye çalışıyorum😁