2020ARALIK kuzum sana da çok geçmiş olsun … bende her gün değil ama bazı günler Pelin’i bırakmıyor ne yazık ki mesela bugün akşama doğru başladı yarına kadar sürer… üstelik panik atak hastasıyım da.😒 ama az kaldı diyorum nasipse 37 de gelecek oğlum… sizin tarihiniz belli mi?
aybkkra canım sana da geçmiş olsun…. az kaldı son günlerimiz sağ Salim alalım kucağımıza, gerçekten son günler çok zorr 😔😔 hele bir de benim mide yanmam + sezaryen yerime de baskı yapıyor sıpa