mavibahar hadi inşallah Rabbim sağlıkla sihhatle sorunsuz sıkıntısız bir şekilde kavuşmanızı nasip etsin bu durumu yaşamış biri olarak size bol bol su içmenizi tavsiye ederim …
Benimde şuan kalıcı dikişlerim var yani laparoskopik abdominal serkulaj araştırırken karşılaşmış olabilirsiniz bu yöntemle …hamdolsun 32+3 olduk çok şükür iyi durumdayız çok fazla hareket etmiyorum bu genel.olarak benimde tercihim aslında Dr um 10 dk maksimum ayakta kal sonrasında mutlaka dinlen otur demisti araç binmemeye çalışıyorum anca Dr kontrolü ve mecburi zamanlarda kısa süreli tutmaya çalışıyorum ama kendi ihtiyaçlarımi giderebilir halde olmak bile hamdolsun büyük bir şükür sebebi bir onceki gebeligimde tuvalete bile kalkmam yasaktı o yüzden bu durum hamdolsun ki çözümü olan bir durum bununla karşılaşan olursa sakin umutsuzluğa ve korkuya kapılmasın inşallah güzel bir tedavi ve dikkatle Rabbim kolaylastiriyor…İnşallah hepimize sağlıkla sihhatle kucağımiza almak nasip etsin evlatlarımızı kimseye evlat eksikliği yokluğu acısı göstermesin Mevlam ..