Ozlmchngr
26 ay snr tekrar hamile kaldım çünkü ssvd demek istiyorum. Rahim ağzımda yapısal bi kısalık varmış ve bebeği taşımaya yetmiyor. 🤷🏻♀️
Rahim ağzı anne karnında oluşmaya başlayıp doğduktan snr da oluşumunu tamamlarmış. Elinizi yumruk yaptığınız da başından sonuna kadar yeri ölçün, Rahim ağzının cm i o kadarmış işte 😊
- Haftam da serklaj yapıldı ve dr um kendini yormadan yürüyebilirsin. Çok eğilip çömelme, en azından 28. Haftaya kadar dikişi tut dedi. 🤭🤭
Şuan 16. Haftamdayım. Progestan hap ve enfeksiyon olmasın diye probiyotik bi hap kullanıyorum. 2 si de vajinadan. 😊
İnşallah bu sefer başarıcaz 💪🏻😊