TDE bende bel ağrısı yada herhangi Bi sancı olmadı ama yoğun idrar yolu enfeksiyonu çıktı tetiklemiş olabilir doktor progestan başlattı ama bugün de kullanıp bırakmak istiyorum. Bugün ki happy mom gelişmem de bu gibi kasılmaların normal olduğu yazıyor. Siz bol bol dinlenin strese girmeyin. Enfeksiyon için suyunuz limon sıkın bol bol için 💕🙏