imren91 Lebis6 Ay bende bi bende mi var diyordum . Kuşku duyuyordum. Şükür birine rastladım☺️Canım doyumluk değil de göz hakkı kadar ye. İnan o zaman hem mutlu oluyorsun yediğim için hem de vicdan azabı çekmiyorsun yükselmediği için🥰
Lebis6 imren91 🌸ay evet idare etmeye çalışıyorum bi şekilde ya diyet listesi dışında idare etmeyi öğrendim diyet Listesi beni çok kasıyordu Ama diyetisyene yalan söylüyorum malesef ne yediğimi yaZmamı istiyor gelmeden son 3 gün listeye göre yaZıyorum bişeyler 😏 Ama 6 öğün yapıyorum ve sabah listesine kesin uyuyorum Az çok neyi yiyip yememen gerektiğini öğrendim 130 görüyorum en fazla 1 haftadır inşallah hep öyle devam eder canımda sağlıkla kucağınıMıZa alırız 🙏🌸🥰
imren91 KardelenYB Ay o kadar yapma😅ben kararınca yiyorum ondan sanırım canım. Bi kucağımıza alsak da her şeyi rahatça yiyebilsek😍
KardelenYB imren91 ahhahah ben denedim kendimi acaba gerçekten sekerim çok mu yukselıyor diye eğer yükselmeseydi normal yememe devam ederdim 😂
imren91 KardelenYB Ben de şu an o şekilde yapıyorum. Eşim diyor doktor bitti şekerin dese her gün tatlı yersin sen diyor. Tatlıya aşırı zaafım var . Durduramıyorum kendimi😅😅
Lebis6 KardelenYB ayy bunları duyduğuma çok sevindimmm ya çok teşekkür ediyorum 2 aydır tatlı yemiyorum ya canım çok istiyor bunlardan yiyeyim bari 🌸🥰
KardelenYB Lebis6 özellikle kakaolu seyleri tercih et o dengede tutuyor sütlü tatlı yerken de tarçın kullan oda dengede tutuyor 🤩
Lebis6 KardelenYB canım bişey daha sorucam ya süt ile yapılmış 3 ü 1 arada nescafe denedin mi hiç içtin mi yani ?
Lebis6 imren91 bendeede durumlar aynı yaaa eşime diyorum ki zaten şu şeker bitsin canına okuyacam tatlıların söyliyeyim diyorum gülüyor bana 😂😂😂
imren91 KardelenYB Ay ne güzel 🌸kaç kilo doğdu peki canım. Yani şekerin olmuşuz bi etkisi oldu mu bebekte sende
Busragul788 Kızlar bende doktora gittim , doktor 22. Haftada bebeğin 583 gram olması fazla dedi , gebelik şekeri olabilir dedi , çok üzüldüm , gerçekten olabilir mi ?
fatosd84 Busragul788 çok takmayın bu işler moral önemli bende de öyleydi çok şükür sorun çıkmadı üzülmeyin
fatosd84 Busragul788 evet kilolu daha Doğum yapmadım hala kilolu maşallah ama çok şükür sağlıklıyız genetik çünkü eşim de bende iriyiz