alininannesiiiii Evet canım tamamen çıkardım 6 hafta boyunca hiç yemedim . Sanırım o şekilde düzene girdi. Şimdi de aşırı tatlı şeyler yemiyorum, kendimi frenliyorum . Diyetin ilk zamanları çok çok zorlandım. 2 kilo verdim hatta. Sonrasında diyetisyenle görüşüp porsiyonda artırmaya gittik. Verdiğim kiloyu geri aldım. Şu an hep aymış evham ediyoruz. Artık tatlıya başladım ama 😅baktım hiç çıkmıyor demek ki düzeldi diyorum. Yine de doktora danışmakta fayda var tabii . Bebeğin kilosu az , suyum normal, kendi kilomda normal.