nnurguler Travel almıştık 2 sene önce eşimin iş yeri puanıyla prego.Baston seçeneği yoktu o zaman. Tabi 2 parçalı olması, portbebesi ve anakucağı içinde çocuk varken tak çıkar ciddi krizdi. Boş araba 13kg. 5 aylık olunca oğlum 9kg idi. İçinde oğlumla apartmanın asansör/dış kapı 5 basamak merdivenini ne inebiliyor ne çıkabiliyordum 🤷🏻♀️ O zamanlar bi otobüse bineyim çarşıya gideyim desem, otobüslerde rampa yok.Yardım eden yok.Bebeği kucağıma alsam, arabayı kapatmak için 2 parçaya ayırmam lazım. Sonuç: yürü babam yürü. Her yere her zaman otomobille gitmiyorum da tabi.
Çift yönlü oluşu şöyle, arabanın kollarından değil içindeki çocukla portbebeyi veya anakucağını çıkart/tak şeklinde. Çoğu travel de o zaman öyleydi. 6. Ayında hantal traveli sattık.
Gittim araştırdım bütçem dahilinde 1,5 sene önce Joie Mirus aldık ebebekten.
koldan çift yönlü, ani bi rüzgarda güneşte çıt çıt döndür çocuğu.7kg ağırlığında araba,tam yatar pozisyonu var kademeli.Tek elle açıp kapatabiliyorum.Şimdi aynı arabayla 2. Çocuğu büyütcem.
Şuan ilk bebeğime gebe olsam mesela doğumum şubat başı filan olacak.gene travel almazdım.Zaten şuan pandemi var anca kısa bi yürüyüşe ve dr kontrollerine gidilir.Bebek doğdu da ele avuca geldi diyesine ilk bahar geçecek.