Zeynep_m_y Aysenursarikaya12 sağolun Allah razı olsun bende şiddetli baş ağrısı ve tat koku kaybı oldu başımın ağrısı gözlerime vuruyordu bide 1gece sabaha kadar midem bulandı midenin bulantısından uykudan uyanıyorum öyle suphelendim normal değil bu dedm test verdim 2 gün sonra pozitif çıktı karantinam bitti ama şükür kendimide iyi hissediyorum ağır olmadım sadece grip gbi atlattım ama şimdi negatife döndüm mu bilmiyorum
Aysenursarikaya12 Zeynep_m_y inşallah sonmussumuzdur bende 6 gündür çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum ne uyuya biliyorum ne birşey kulaklarıma vuruyor ağrısı vücut ağrısı yorgunluk derken Istahim zaten hiç yok birde göğüs kafesim de ağrı oluyor bende geçen pazar annemleydim annem dün test yaptırmış pozitif çıkmış bende.pazartesiden beri var bunlar acaba bendede varmıdır diye bulaşmismidir diye korktum iyice bende 7+6 gebeyim
Zeynep_m_y Aysenursarikaya12 bide 37+3 hamileyim onunnicin ilaç vs vermediler bool bool su içi dediler
[silindi] Elis3534 tesekkurler sagolun, Esenler Medipol’de yaptirdim. Fiyatlar her subede degisken olabiliyormus, bir de temasliyim diye belirtmek mantikli olabilir, verilen esas fiyat daha yuksek cunku
Elis3534 [silindi] teşekkür ederim bende atlattım sanırım ama doktorum test isterse tekrar aklımda olsun
mucizemhu Zeynep_m_y Benim.kendi ailem geçirdi karantinada kaldılar günleri dolunca tekrar test verdiler bende iylesilmis mi diye tekrar verilmeli canım
Zeynep_m_y mucizemhu devlet tekrar ,2. Testi aliyo mu? Covid hattına sordum 2. Test yapilmiyo falan dediler ama
mucizemhu Alfabeta Valla ben devlet diye biliyorum benim amca oğlu orda çalışıyor hemşire oraya gidiyorlardı abimde orda yattı orda geçirdi ben istanbuldalar. Ben muğladayım bilmiyorum yanlış biliyorum acaba
mucizemhu Alfabeta O hastane onlara yakın diye bide tanıdık var diye oraya gittiler. Benim kayın pederinde şuan korona oda devlette yaptı ama
mucizemhu Zeynep_m_y Valla canim ailem devlette yaptı kayın pederinde devlette yaptı hemen ertesi günü eve geldiler ben eşim kaynanam vardı bizim için yaptılar kayın perderim tek pozitif çıktı heralde yine oraya gidip yapar ailelere öyle yaptılar kendileri gittiler tekrar test yapmışlardı yinede ama devlette yapmıyorlar diyorlar ben yinede yanlış bilgi vermiyim canım