Mervegnlts Merhaba güzel hamişleer😍 Sanırım üşütmüşüm öksürüğüm var da zencefil iyi gelir diyorlar hamileyken içmek sizce zararlı mıdır yani günde 1 bardak içsem zararı varmıdır?
Dareyn Mervegnlts Birtanem benim doktorum biberiye ve adaçayının yasak olduğunu söylemişti. 🙊🥰Biz de her gün olmasa da Tarçın limon zencefil ıhlamur demliyoruz biraz da bal çok güzel oluyor 🤭Ama aşırısını bilmiyorum hem ara ara içsen daha faydalı gibi tiksinme diye 😅
NefesDeniz Mervegnlts Çok geçmiş olsun zencefil zararlı değil diye biliyorum çünkü mide bulantılarım çok yoğunken hamile hanımların zencefil çayı içtiklerinde bulantılarının azaldığı çok yerde okumuştum 😊
Muvahhide2 Mervegnlts zencefil hamilelikte mide bulantısında da kullanılıyo😊 zencefili rendeleyip balla karabiberle tüketirsen daha iyi gelir canım öksürüğüne Allahın izniyle
Emelgizzem Dareyn kuzumm tarçın kasılma ve açılma yapıyor diye duydum ne kadar doğru bilemem yazmak istedim ❤️
Dareyn Emelgizzem Ayyy 🙊Allah razı olsun çiçeğimmm çok teşekkür ederim bunu bilmiyordum daha dikkatli olacağım inşallah 💐
Gulsen4224 Sineemm cnm ben duydum inanmamıştım doktora sordum çok tüketme rahim genişlemesi yapabilir dedi bana 🤷🏻♀️
Sineemm Gulsen4224 çok değil ama tarçınla tukektigim tatlılar var 6 aylık hamileyim ve şimdiye kez onlarca defa yemisimdir böyle birşeyle karşılaşmadım açıkçası 🤔
Mervegnlts Şimdi doğal yollardan geçirmeye çalışıyorum öksürüğü zencefil veya ıhlamur içebilirim ozaman değil mi
maras46 Mervegnlts bitki Mervegnlts kaç haftalık hamilesiniz bilmiyorum ama bitki çaylarını doktorunuza.sormadan tuketmeyin onun yerine tereyağlı pekmez, ballı süt felan için 😊
Suzii-90 Mervegnlts limonlu ballı ılık su da içebilirsin canım zencefil de kullanılıyo diye biliyorum ben boğazım acidiginda bala rendeledim yedim
Duuyygguu Taze zencefilin tüketildiğini biliyorum tabi abartmayın max. 2 bardak limon ve balla geçmiş olsun
Berff58 Gulsen4224 peki maydanoz? Yani dolmanın içinde falan olsa yesek bişey olur mu? 21. Haftadayım artık zararı olmaz herhalde dimi