Zeynoveannesi berakmz aminnnn inşallah 🌼🌼🌼 hepimiz, sağlıkla, alalım inşallah çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için sevgiler 🥰
Zeynoveannesi Mehtapakgl ay demekki herkeste oluyor bu durum ya valla için rahatladı çok teşekkür ederim 🌼🌼
Deletedmom381 Zeynoveannesi Canım yaşadığın korkularla çok normal bunu istemen. Sağlıkla kucakla da nasıl olduğu hiç önemli değil 🙏🥰
Deletedmom381 berakmz Canım ben son aylarda sadece kan hapına devam ettim vitamin falan kullanmadım. Çünkü dediğim gibi korkuyordum iri bebek olmasından. Ama doktorumun bilgisi dahilinde bıraktım. Oğlum 3.305 kg 50 cm doğdu canım.