berakmz ay öyle mi o zamn benimki de ilerleyen zamanlarda normale dönecek o zamn ay doktordan çıktım ama böyle, sanki bana çok kötü Bi haber vermiş gibi depresyona girdim Bi anda ne bileyim korktum 🙄🤷🏻♀️ ama rahatlattınız beni valla 🌼 çok teşekkür ediyorum. Yalnız bebişiniz maşallah tam bir tosun 😍😍 totişini yiyim onun 🌼 sağlıklı olsun hepsi sağlıkla gelsinler annelerine babalarına 🌼