Mlkrfk Busrans bende kullanıyorum bir çok anne adayı kullanıyor. 4. Haftamda başladım 8. Aya kadar kullanacaksın dedi doktorum 12. Haftadayım ama artık göbeğimde yer kalmadı felaket acıyor vururken başlarda böyle acımıyordu 🤨😔
BegumIscanTunc Bebis38 Duuyygguu Mlkrfk kızlar gebe kalmadan önce corasprin kullandınız mı yoksa gebeligi öğrendikten sonrami başladınız iğneye bende kan pıhtılaşmasi var ve şuan 4+3 hamileyim doktorum keseyi görmeden baslayamayiz diyor
Aysenursarikaya12 BegumIscanTunc 4 haftalıkken öğrendim gebe olduğumu ama doktor coraspin başlattı hemen iğneyi de kalp atışını duyduktan sonra verdi
Deletedmom15 BegumIscanTunc bende kullaniym ancak test pozitif cikar cikmaz başlandı igneye sadece yillik rapor yazmak icin keseyi gormeyi bekledi doktor
BegumIscanTunc Aysenursarikaya12 bana vermedi keseyi görünce iğneye baslicaz dedi 4 kaybim var ve bu 5. Gebeliğim korkmuyor değilim yani ya geç kalırsam diye
Aysenursarikaya12 BegumIscanTunc keşke verseymis hem içiniz de rahat ederdi tabi ne gelirse yine de Allahtandir sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşaallah
BegumIscanTunc Teacherella1 doktorlar ne diyorsa onu yapıyoruz bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah 🤲🤲🤲
Teacherella1 BegumIscanTunc keseyi gördükden sonra başlayınca geç kalmış olmayız demi benimde o konuda çok korkum var doktorunuz açıklama yaptımı size bununla alakalı
BegumIscanTunc Teacherella1 sordum kac kez şimdi baslayamiyoruz kese görününce baslicaz dedi sikinti olurmu diye sordum bir sorun olmaz dedi