Gly_87 Nuray23 bu seferde niye bizde cikmamis diye dertlenmeyelim 🤣🤣 gebelik psikolojisnde herseyi dert ederiz ya 🤣🤣
KezibanUan Yagmurbegum bana 11. Haftada kıza benziyor dedi canım salı günü netleşecek aynı şeyi yaşamışız benimde Bir kızım var 🤗
Yagmurbegum KezibanUan sağlıkla gelsinler canım sağ sağlim kucaklarımıza almak nasip etsin Allah 🤲🏻🥰 benım kızım iki yasına gırdı nasipse ocak sonu şubat başı doğum olcak bakalım neler bekliyor bizleri 🤪
KezibanUan Yagmurbegum amin canım en önemlisi o sağlıcakla doğsun lar inşallah benimde Nisan sonu düğüm🤗 2 yaşında benimde kızım 🌼
ulviyedemirbas2 senaack bende de yok hiç 17haftalık hamileyim oğlum olucak inşallah 1cıde de yokdu 2cı de yok