SeymaK BrcHmt ben de hamileliğimin başından beri var 19 haftadan sonra biraz daha koyulaşmaya basladı ama önceden silik bi çizgi gibiydi
Itssoelif Nuray23 benim de 24ten sonra falan çıktı ne zaman cikacak diye bekliyordum 😁 heralde gobuslerimiz büyüyor, geriliyor diye çıkıyordur
Itssoelif Mom103 benim de kıllanma olmuştu, daha doğmadı ama geçti şimdi, almaya gerek yok dayan biraz sayılı gün nasıl olsa
KezibanUan Yagmurbegum 2. Bebeğiniz kız mı erkekmi yaşadığımiz Hersey aynı duvarınıza girip baktimda benimde 2. Gebeliğim 🤗
KezibanUan Yagmurbegum bana 11. Haftada kıza benziyor dedi canım salı günü netleşecek aynı şeyi yaşamışız benimde Bir kızım var 🤗
SeymaK Erkek kız farketmiyo bence bu çizgide ya benim baştan beri var hem göbeğimin üstünde hem altında boydan boya 🤣 cinsiyet kız
Gly_87 Nuray23 bu seferde niye bizde cikmamis diye dertlenmeyelim 🤣🤣 gebelik psikolojisnde herseyi dert ederiz ya 🤣🤣