Leselis kötü düşünmeyin benimde mide bulantılarım çoktu şimdi yok denecek kadar az. Yavaş yavaş alışıyor bünye. Zaten allah korusun birşey olursa bile belirtiler bi kerede kaybolmuyor. Ben bundan önce yaşadım onu doktora gittiğim gün şikayetlerim çoktu ama bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim hatta konduramadım yalan ben hala hamile gibi bütün şikayetlerimi yaşıyorum dedim o normal demişti. Oyüzden kötü düşünmeyin normal