YukselYldz Hayırlı olsun ve geçmiş olsun canım. Benim ikizlerim de erken geldiği için tam 1 ay küvözde kaldılar 15 gündür yanımdalar, ilk başlarda aynı bende senin gibi hissediyordum ama bebeklerin tam anlamıyla iyi olana kadar verilmeyeceğini söyleyince dr kabullendim. Enfeksiyona çok acıklar orda çok daha iyi bakıyorlar emin ol, ben şimdi bişey olsa hemen küvöz hemşirelerini arıyorum asla onlar kadar iyi bakamıycam gibi hissediyorum. Para konusuna gelince ben Acıbadem hastanesinde doğum yaptım orda küvözde yattılar 5 kuruş ödemedim, devlet ödüyor dediler ama benimkiler prematüreydi seninki vaktinde olduğu için alabilirler 🤔 lafın kısası sakın tam anlamıyla iyileşmeden alma benim oğlum bazen nefes almayı unutuyor geri götürdemmi diyorum düşün yani 😂