Kızlar 2 gün önce sezeryan oldum şehir hastanesinde azıcık aklınız varsa şakın orda olmayın böyle bi rezillik yok yemin ederim 2 gün boyunca ağrıdan öldüm ama biri gelip ağrı kesici yapmadı üstüne bi de dünya kadar kızıyorlar bağırıp çağırıyorlar yazık yemin ederim o kadar para alıyorlar ama insanlık yok hiç birinde eğer durumunuz varsa özelde olun değer