Duygums Oğluma hamileyken ilk 3 ayı geçtiğim için sın haftalarda bi siyah boyama yapmıştım bu gebeliğimdede 27. Haftalarımda açıcı kullanarak bi boyama yaptım bir uzman ebenin yorumunu okumuştum “saç boyamanın bebeğe zarar vermesi için çok çok çok fazla yoğun işlem görmesi lazım saçın ona bakarsanız elimizde telefonlar daha zararlı radyasyon yüzünden bebeklere” demişti