mhndshnm şöyle bir durum var benim ilk kontrollerimde hiç idrar tahlili alınmamıştı, 16.haftamda başka bir şehre geldiğimizde alındı sadece, doktor ertesi gün üromisin yazdı ben gece kullandım sabaha böyle düşük yaptım. Tesadüf oldu belki çünkü gebelikte verilen ilaçlar genelde düşüğe sebep olmayacak bebeğe zararı olmayacak içerikli şeyler oluyor. Ama benim 10-12.hafta civarı belimde ağrı olmuştu ama hamilelikte normal dendi. Sonra 15-16.haftaları adet sancısı gibi krampla geçirdim magnezyum eksikliğidir dendi. 16.haftamdaki idrar tahlili sonuçlarına baktığımda normal değerler 0-4 civarı olması gerekirken benim biri 10 biri 26 falanmış. Biraz uzun anlattım kusura bakmayın ama benim enfeksiyonum uzun süreliymiş tahminimce 6 haftadır belki dhaa uzun zamandır varmış, sonrasında ilerleyip amniyon sıvısına ulaşınca onu delmiş ve bu sebeple önce suyum gelmiş. Tahlil sonuçlarınızda eritrosit, lökasit, yassı epitel ve mukus değerlerinize bir göz atın. Bebeğinizin önce kalp atışı durduysa bunun muhtemel sebebi gelişiminin durması olabilir. Pıhtılaşma testi yaptırmanızı öneririm ben size, en azından tekrar gebelik düşündüğünüzde sürekli bir tedirginlik panik halinde olmazsınız.