mhndshnm sizi o kadar iyi anlıyorum ki, bir sebep arıyorsunuz ve o sebebin tedavisi neyse olayım tekrar hamile kaldığımda bunları yaşamayım diyorsunuz ama maalesef doktorlar bizler kadar önemsemiyorlar. Ben de 3 ay önce 16.haftamda oğlumu kaybettim, 2 gün önce kontrole gittiğimizde her şey çok güzel ve normaldi, sonra bir sabah kanamam başladı, hastaneye gittiğimizde doktor gelene kadar suyum gelmiş, ultrasonda baktığında bebeğimin kalp atışı vardı ama suyum gelmiş bu sebeple düşük yaptım, sonrasında da kürtaj oldum. Sebebine enfeksiyon deyip geçtiler. Şimdiki aklım olsa patoloji yerine otopsi isterdim, patoloji genelde temiz çıkıyormuş çünkü ama belki kromozal bir sorun vardı en azından otopside bu anlaşılırdı, biz de hayatımızın şokunu bir nebze de olsa daha hafif yaşardık. Doktor şu an için iyisiniz deneyebilirsiniz dedi ama ben de şimdi hem çok istiyorum hem çok korkuyorum, tabii ki kısmetimizde ne varsa onu yaşıyoruz. Her ihtimale karşı pıhtılaşma testi ve karyotip analizi yaptırdık, sonuç bekliyoruz. Ben kürtaj sonrası 2 ay adetimden sonra 15 gün soğan kürü yaptım ve sık sık avokado yedim, belki size de fikir olur. Düşük sonrası psikolojimiz bizleri çok zorluyor hemen tekrar hamile kalmak istiyoruz, zaman ilerledikçe inanın bu psikoloji biraz olsun düzeliyor ve mantıklı düşünüp en azından test sonuçları çıkana kadar beklemeye karar veriyorsunuz. Benim konuştuğum doktorlardan ikisi 3 ay beklemeye gerek yok demişti ama yine de test sonuçları gelene kadar beklemekte fayda var. Önlemlerimizi alalım takdir Allahtan artık arkadaşım inşallah hakkınızda hayırlısı olur.