Uzm-Nurse sağol canım sezaryen olduk ikimiz de iyiyiz çok şükür. 2 hafta kdr erken geldi miniğimiz. Perşembe cuma kasılma ve sancım vardı ufaktan ama ctesi kontrol günümüzdü zorlamadığı için beklerim nstde sancı çıktı dr 1 gece yatış verdi önlem ve takip amaçlı derken 2 saat kdr snr sancı arttı ve içimde yırtılma hissi başladı derken ameliyata aldı drum pazar günü de evimize geldik çok şükür. Darısı sağsalim başına inşallah yawrum