Dilanatc 37+3 18 gün kaldı ilk başta sezeryan istiyordum ama doktorumu değiştirince normal doğuma karar verdim çarşamba günü çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık nst de sancım çıktı bakalım minik kızım ne zaman gelicek🌸.. Sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızıı🤲🥰