Israa Güzel anneler, normalde adete 8-9 gün kala göğüslerim şişerdi ve hassaslaşırdı bu ay yumurtlama gününde başladı hala geçmedi adete 1 hafta var henüz ve taş gibi sert balon gibi gergin 🙈 gebeliğini sadece bununla öğrenen var mı aranızda?
ecembugra53 Israa imş vardır canm gebelik belirtileri herkeste aynı olmaz inş hamilesindir Rabbim tez vakitte kucağını doldursun cnm ❤️😊🤲🏻
archmom Israa merhabalar . Bende ilk böyle şüphelenmistim . Duşta suyun etkisi ile bile göğüs acısı yaşamıştım . Tabi tek basına asla yeterli değil ama güzel bir başlangıçtır inşallah 🙏🏻 Allah çok isteyen herkese nasip etsin . Sonucu paylaşırsan mutlu olurum ❤️
mervemom Israa kesinlikle benim de böyle oldu. Ben adet tarihimden üç gün önce test yaptım sağlık ocağında ama çıkmadı. Göğüslerimin damarları gözüküyordu resmen. Dedim hamileyim ben kan testinde çıkmadı. Sonra gerçekten öyle oldu.
Israa archmom canım daha önce gebelik yaşadım düşükle sonuçlandı onda da belirti yoktu pek hatta adetim 3 hafta geçmiş ben ihtimal vermediğim için test bile yapmak aklıma gelmemişti sadece kasık batması vardı onunda gebelik belirtisi olduğunu bilmiyordum tecrübesiz olduğum için 5 haftalıkken öğrenmiştim şimdi de her ay Bi belirtim oluyo ama bebek olmuyo 🙈🙈🙈 tabi paylaşırım inşallah 😊
Mom0101 Benim gögüslerim her adet öncesi acırdı yine ayni sekilde acıyordu ama yataktan kalkarken bile. Zaten gün geçtikçe acısı arttı ilk aylar cok fenaydı 😊 umarım hamilesindir
archmom Israa rahatlaaa odağını değiştir sürekli kendinde değişiklik ararsan hamile miyim diye bulursun . O zamanda gerçek belirtileri göremezsin . Ama eger daha evvelden düşük yaptıysan hareketlerine hamileymissin gibi sonuç alana kadar dikkat et bence . Yani ben öyle yapardım . İnsallah hamilesindirr 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
m060918 Israa ayyy inşallah ya bende rüyamda test yaptığımı çift çizgi olduğunu gördüm çok sevindim sabah kalktığımda 😊😊😊
Israa m060918 hadi inşallah gülüm inan herkese o kadar çok seviniyorum ki benim olmuş gibi Rabbim evlatla sınamasın inşallah kimseyi 🤲
Israa m060918 benim önceki gebeliğimi annem eşim ve kuzenim rüyasında gördü ve bana zorla test yaptırdılar o yüzden rüyalarda malum olduğuna inanıyorum 😂
m060918 Israa annemde doğum yaptığımı falan görmüş ay bu ay çok umutluyum canım bilmiyorum Rabbim kimselere aratmasın hayırlı zamanda evlat sahibi etsin inşallah🤲🏻🌸
Israa archmom o kadar haklısın ki keşke yapabilsem ama elimde değil dualarında benide unutma lütfen ❤️
archmom Israa unutmam dualarım seninle canım . Her nasip vaktindr gelir bunu unutma . Herseyin iyi bir nedeni vardır 🙏🏻
Ozgedemiralp34 2 hamileliğimdede hiçbir adet olacakmışım gibi belirti yaşamadım bendede tam tersi gögüste hassasiyet falan yoksa adet tarihlerimde ozaman hamilelik şüphem oluyor demem o ki herkeste belirtiler çok farklı