MiniKaya canım bu konuda bilgim yok ama özelde takipliysen son haftalarınmış zaten doktoruna gidip şikayetlerinden bahset test yaptır, pozitif çıkacak olursa da doktorunla iletişime geçip nasıl ilerlemen gerektiğini öğrenirsin, hangi şehirdesin bilmiyorum ama özellikle doğumunu şehir hastanesinde yaparsan bu durumda daha iyi olur çünkü ilgili oluyorlar sana da bebeğe de.. bunlar bi ihtimal tabi inşallah korona değilsindir Rabbim göstermesin kimseye..