tgce_brs Nilllll Geçtiğimiz pazartesi 34+4’te kilosu 2345 gramdı. Bende de gebelik şekeri çıkmıştı. Dikkat ediyorum. Kilosunun normal olduğunu söyledi. Nts’de düzenli kasılmam çıktı. Kendini yorma, yat. Erken gelmesin dedi. Bu kiloyla gelirse diye kaygılanıyorum ben de:(