Çok uzun yazmayacağım beceremem de zaten süslü şeyler yazmayı 😬 Normalde 30 kasıma sezaryen günü almıştık fakat normal kontrol esnasında bebeğim uzun süre hareket etmediği için acil sezaryene alındım. Başta çok korktum tabi ama doktorum (Onur Özdenoğlu) beni sakinleştirdi. Şükür ki ikimizde çok iyiyiz. Sezaryen denilen kadar kötü değilmiş en azından benim için 😁 korkmayın bebeğinizi görünce herşey unutulup gidiyor 🤗 Darısı bütün bekleyenlerin başına inşallah 🙏🏻