Benimde asagidaydi yatarsaniz hiç bişey olmuyor geçiyor merak etmeyin yardım edenim yok o yüzden ben fazla sürekli yatamiyorum ev işleri bana bakıyor fırsat buldukça yatıyorum anca şükür simdilik bir sıkıntım yok çok bilmişler var maalesef çevremizde size ne karışmayın bana diyin bida bişey diyebiliyorlar mi bakim