23 haftadayım ve bebeğim çok aşağıda bu haftaya kadar hep bir tehlikesi vardı şuan hiç ayakta gezemiyorum yasak. Yatmam gerek hep. Progestan kullanıyorum haftada 1 de pruloton iğne oluyorum. Çoğu kişi erken doğum yaparsın diyorlar. Yaşayan var mı gözümü çok korkutuyorlar.