Bende 35+4 teyim 3 gün önce doktor randevum vardı, 2450 gram dedi bide bnm 33+4 erken doğum riskim var dı hala dikkatliyim tabii dinleniyrm bi cm açılman var demişti hap falan kullandm bakalım biraz daha dursa çok iyi olcak o zaman 2 kilo idi çok şükür kilo aldırcı şeyleri yemeye çalştm inşallah sağlıkla kucağıma alrm